diumenge, 29 de març del 2020

TRES RETRATS I UNA MARINA

HOLA,

Aquets dies de COVID-19, també m'estan servint per recordar antigues activitats de les que vaig treure'n fruit en un moment donat de la meva vida.

Doncs, bé, jo acostumava a pintar. Durant deu anys de la meva infantesa vaig rebre classes de pintura en una escola local de Mataró. D'adolescent, vaig preparar-me per accedir a l'Escola de restauració i conservació de béns culturals de Catalunya, però, em vaig desdir. Darrerament, quan ja treballava de bibliotecaria i documentalista vaig assistir de nou a classes de pintura en una escola local.

D'aquesta última formació, vaig fer els quadres que ara us explicaré:

La maternitat


La maternitat de la Meritxell, està inspirada en la Maternitat de Picasso. És el més semblant a tenir un fill que he fet fins ara.

L'estiu

L'estiu de la Meritxell és el que no vaig poder fer durant molts estius: prendre el sol en topless.

El retrat

El retrat de la Meritxell és la meva obra més original, on m'adono que el retrat també es pot fer d'una persona d'esquenes.

La marineta


La marineta de la Meritxell. Es diu marineta perquè és un quadre més petit del normal, i perquè he pintat marines en llenços més grans.


Espero que us hagi agradat. I que us serveixi d'inspiració per aquests dies de confinament.

Fins la propera!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què us agrada?

Algunes reflexions d'aquest any 2022

Gener: encara que ho sembli, res és etern. Febrer: el reconeixement comença per una mateixa, i hi ha gent que té problemes de comparativiti...

Què us ha encuriosit del meu blog?